BON ANY 2014¡¡¡
Encara que el grup esta una mica aturadet, Os desitjo a tots un Bon Any 2014¡¡¡
Rosa María
MEMORIA D'UNS ULLS PINTATS
Companys ja vaig per mes de la meitat del llibre i puc dir que m'esta sorprenent molt, primer dius "home en LLuis LLach escrivint un llibre que no sigui poesia o canço" s'em feia estrany, i per curiositat vaig compra el llibre. Es molt interesant
no se si algú mes l'està lleguint, m'agradaria saber-ne l'opinio.
Salut
Montse
Informacio
Holas, algu a llegit "La Cuarta Verdad" d´en Iain Pears. Digueume quelcom. salut
el poder del perro
si alguien quiere entender el negocio de las drogas, lo que esta aconteciendo en mejico con las matanzas y los narcos, negocios de contrabando de armas, politicos implicados, os recomiendo este libro
EL PODER DEL PERRO de DON WINSLOW real como la vida misma
victor
Dime quien soy
Hola,actualment m'estic llegint "dime quien soy" de Julia Navarro,el llibre esta força bé....l'unic es que te més de 1.000 pagines i em sembla que al final s'enredara una mica,pero de moment la critica es positiva.
Si algu vol recomanacions li puc fer alguna,pero sera d'autors del pais ja que ara m'he aficionat als d'aqui,despres de llegir varis autor extrangers,no he quedat gaire satisfet.
Joaquin
Pa negre
aprofitant el posoperatori del genoll, he agafat amb ganes "pa negre" i de veritat que no m'esta decebent gens,
al començament el trobava una mica lent i un pel espès , però mica a mica ha anat desfilant per devant meu, imatges dels anys cincuanta viscudes a pagès ;eE
ncara guardo en el record les colles d'homes que pujaven de Valencia a ajudar en les feines del batre, o quan venien "els senyors" , un cop l'any a pasar contes amb les masoveries de la finca, (nosaltres uns més) , quan al hivern amb un fred que pelava, anavem a col.legi a peu al poble (5-6)i al tornar ja fosc ens sortien fantasmes per tot arreu.
Quan preguntavem a la mare que feien aquells dos gossos enganxats o aquella gata que començava a parir a qualsevol recó.
I ja mes grans quan ens feien formar al pati i cantar el cara al sol, i un amic militar de la familia, li deia a la mare..sobretodo Maria, que tu hijo no se deje enredar en la universidad `por los rojos ,masones y anticlericales"..........i les secueles de la guerra , i la gana , i el estraperlo,......
per això recomano la novela, perque en el fons es un retrat costumbriste molt bo.
Diego
Un Burka por amor
Es el llibre que estic lligint actualment i fa esgarrifar de pensar tot el que pasa tant aprop¡¡
Rosa María
Una parte del todo.
No acostumo a ser gaire efusiu si alguna vegada recomano un llibre; tots som fills de diferent mare (si no es demostra el contrari) i el que a mi m'agrada no té perque entusiasma a un altre ; pero de tant en quant faig una excepció i crec que aquest llibre ho mereix.
Es diu " Una parte del todo" / " Una part del tot" . Es d'un australià de 37 anys . Es la seva primera obra , i m'oloro que si segueix per aquest camí pot ser una bomba. Es diu Steve Toltz i esta com una regadora ; en el millor sentit de la paraula.
Es la historia d'un pare i un fill absolutament delirant. Setcentes pagines d'un humor negre negrissim amb reflexions sobre la societat actual absolutament demolidores.
M'he fet un fart de riure i es d'aquells llibres que em deixen preguntant-me... I ara , que llegeixo ????.
Algú més l'ha llegit ?.
Salut.
Xavi